"jag tror inte att du kommer hitta vilja eller motivation.."

när jag tror att jag vunnit och faller tillbaka.
när jag tror att jag knäckt kåden och dörren förblir låst.
när jag tror att jag jag klarat mig och blir påkommen.
nör jag trot att jag går rakt och ligger i diket.
när jag tror att jag är stark och bryter armen.
när jag tror att jag fyller med visdom och förblir tom.
när jag tror att jag sprungit i mål och inte lämnat blocken.

"jag tror inte att du kommer hitta vilja eller motivation.."
fick jag höra idag. av min behandlare. '

PANG. knäckt. jag gick av på mitten.

jag hade viljan att söka motivation. jag klarade det inte själv och bad om hjälp.
jag trodde inte att jag var ett hopplöst fall.
nu vet jag inte vad jag ska tro.



vart ska jag hitta stumpen.
tråden.
min tråd.
som kan leda mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hur äre=)?

2009-12-10 @ 19:47:47
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0