hell of a good chef. ?



asså, denna natt.
mamma hade en mil-lång att-göra-den-23dec lista.¨så..
när jag ändå inte sov tänkte jag hjälpa till lite och stryka lite från listan.
om jag inte ville bråka med damsugaren, disktrasan eller damvippan stod det mellan jansson och nubbesallad. det blev nubbesallad. letade recept som en galning, sökte på nätet OCH bild-googlade på nästan varje ingridiens så att det skulle bli rätt.
15-20min.
my ass. jag höll på till halv5 på morgonen!
när mamma sen vaknade skulle jag överraska och sa att jag hjälpt henne lite., hennes ansikte stelnade och hon sprang ned till köket. fort upp igen och frågade vilka ingridienser jag använt. och vilken sill.
tog oss säkert en kvart innan mamma listat ut vilken sill jag ahde tagit.

strömmingen.

mmmmmmmmmmmmmmmmm, MUMS!
yack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0