hej helg hejdå helg !



i fredags vare party, för bettan som tagit steget över 19års gränsen.  1år kvar och hej systeeemeeet ? ;D
det var kulkulkul, träffade massa jag inte träffat på ja ... huuundraaaa år !

på lördag var pepparkaksbak! jag tog med mig min mammas dotters älsklings vän! hm. -.-
mamma kraschade taket på pepparhuset och tänkte slänga skruttet. tack&lov fanns jag där och räddade vårt kära hus. lillebror tog vara på skorstenen och gjorde en bil av den, haha !

idag dog jag. somnade typ 10på morgonen och gick inte upp förren 19-snåret på kvällen. hur ska jag nu få ordning på min redan alltför störda rythm?  haha. aja.

till råga på allt (vilket allt?) har min dator som redan har ett icke fungerande batterie, gått sönder. helt plötsligt piper den a la utlöst brandalarm och POFF är den svart. så nu åste jag fort som fasiken lägga över det viktiga på typ 10 olika usbn. för ja, min kära lilla saknade kille som befinner sig i france, har mitt 8gb usb med sig. suhuuuck. självklart! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0