blä pappa, blä!




pappa fick förfrågan idag om vilken modell på kalsonger han gillade bäst. han sa att det var sesongsbundet då boxer hölls till vintern och de "vanliga" stod för sommaren. där hade jag nöjt mig med det samtalet, .. som dock inte nått sitt slut, då han nämde till damen på andra sidan luren att tarzan-kalsonger kändes helt rätt när de flyger iväg frfån sveriges kalla ramar, och stringisar föredrogs under "certain occasions".

jag må vara 18år fyllnda, om än ett par fnuttiga dagar från 19. men..
pappa, ush!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; äsch då, att jag har löshår kan ju inte förnekas så det är bara att fråga på :) vet inte om du tänkte limma fast det eller använda clips? oavsett vilket så ska du färga det innan det sitter på huvudet. Då ser du mycket bättre vad du gör. Om du tänkte limma så kan håret börja släppa när du färgar, och det är ju onödigt så färga först :)

2009-12-16 @ 07:35:59
Postat av: Hugo S.

SV; Jag har haft både och, men måste säga att jag föredrar clips. lim känns jättebra första tiden för att man sover med det osv, det känns som eget hår. Men det är asjobbigt efter ett tag när det börjar lossna och man måste fixa om hela tiden, varje gång man tvättar får man stå typ en timme och fixa limmet. Sen känns det ofräscht med lim, det blir liksom små klumpar. Clips är mycket fräschare :)

2009-12-16 @ 22:55:06
URL: http://stjartpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0