all tid är vaken tid!

shoy! vad hände med klockan? 06.41 !
städade mitt rum och gick och la mig strax efter 23. tog en sömntablett och släckte allt. sen fick jag lite sms, men somnade inte ifrån. så sömnisen slog över och jag kände mig bakfull, haha.
då satte jag mig upp med block och dator i knät och började skissa och måla på min kommande tatuering, lite velande, men rät nöjd tillslut faktiskt!
nu har jag rotat lite i den enda kasse som står kvar på mitt golv sen städningen tidigare på dan.
grävde ut massvis med kort och brev jag fick av mina älskade fina vänner under tiden på enheten. har inte velat "återläst" dem, men nu tog jag mig en liten titt på några.
bara av dem jag räknat som ligger runt om mig på sängen är breven 40st och vykorten 7st. haha nice, ÄLSKAR BREV!
har även skrivit ett till en gammal ... nu ikväll.. se om jag vågar skicka det imrogn. man blir ju alltid mer knas på nätterna och lite halvfullis-varning ju tröttare man blir. men jag ha rju hinkat buljong och te - s vi får väla se imrgon!
dags att dyka ner i kassen igen kanskeee! :D

godermorgon till alla er som har tidig skola att gå upp till! ;D



nu är indet det här just riktigt mina brev, men u got the point anyway! ;D

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: åå tack! glad jag blir!



sovit gott inatt? =)

2009-12-09 @ 06:52:26
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: neej men va tråkigt:/ vf inte?



jag sov gott iaf:)

2009-12-09 @ 14:32:56
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0