make a change now.



jag vill inte mer nu. stopp. stopp. stopp.
nu vill jag bara bort från det här skruttet.
det måste gå. det ska gå.
det räcker nu.
1år.
nu har jag testat det här. det var inge kul.
nu vill jag leva.
jag gör ju det, men mera.
aldrig är man nöjd.
borde jag vara nöjd?
ta det som det är`
kanske det är bra. eller så bra det kan?
nej. skärpning.
7h på golvet, det kan bli bättre än så.
det kan bli 0. det vet du,



fail.
är det det du ska säga varje gång?
kan du inte bara ta tag i det istället.
så du slipper säga det. fail.
alla vet ändå att du förlorar.
..om du itne skärper dig.
vad är det som krävs.
en handling. ja.
ett agerande.
bara för att ngn inte orkade.
du är starkare än så.
du kan handla, agera och orka.
stå emot.
du kan.
jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0