för dig.

jag vill ge upp, bara skita i allt.
jag försöker ju, men likväl stannar skiten.
jag tar mig aldrig ur det. och efter varje fall, skriker jag, tyst.
gråter, inombords.
sliter fram känslor iform av smärta.
jag säger att det var sista gången.
fuck jävla ångest.
jag skjuter iväg den, säger att det inte finns rum i mig längre.
men med samma snälla gäst, välkomna den tillbaka igen.
den knackar inte på, bara invarderar.
så vad spelar det för roll.
vad är det för ngt, vem, och vad vill den mig?
egetligen orkar jag inte.
jag vill stänga av hatet, mig själv.
men ett litet ljus har tänts.
jag har hittat ngt att ge, kärlek.
jag ska fortsätta orka.



total jävla kärlek.
ren & skär.
jag vill leva.
Im gonna fight. for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0