WHOVALLEY

baaaaack in.... hemma!! ;) haha. 
helt sjuk påskvecka. söndag förra veckan tog jag och A bussen upp till vemdalen, där endra delen, där min + en annan familj väntade.. resan gick bra, 8h. men sjukt kul. 
veckan har varit så himla kaos så det finns inte. 
vi har lyckats blanda glädje, kaos, tårar, alkohol, bråk(som tur är, inte mellan oss 2) mm. 
glädje, skratt och baleys har ekat i backarna, i huset har det varit lite mer dämpat. agg och ilskna beteended från några håll, men det är shit the same, för det roliga tog över. 
smyg och myglande från värmestuga till värmestuga och genom bastu-fönstret med meterdjup snö längst kroppen. 
tissel och tassel, försägningar och odiskreta, opassande..ljud? . minst sagt. haha. 

hemvägen idag, smidig som få. låg asbra i tidsschemat , tills traktorkörningen blev ett faktum och vi fick punka.. kaos och polisen stannade och kom fram.. 

 första dan . 
lurad och myglad blev man också. då jag på heder trodde att det där var vanlig choklad.
lite skidåkning/brädåkning fick vi allt in i programmet.. 
...men jag undrar om vi möjligen inte "fikade" mer. 
längd fyllde en eftermiddag. hamnade lite offpist och hemma med en sula på fel plats.. 
och på vägen hem fick vi leka bilmekaniker då däcket blev lite väl platt. 80km/h från gävle --> sthlm. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0