watching the stars.

vilken värdelös dag. 
eller nej. först skolan - no internet, så drog bara ut på tiden. proenad x2 med två bra frieeeeends!

matväg = värdelös. orkar inte mer. ushö. 
men ändå, det går nog bra. '



middag med pappa & m. såg deras blickar vid ett tillfälle där. shit har aldrig sätt så mkt dragning och spänning mellan två personer, kärlek. aldrig..    
så vill jag också ha det.. det var fint, verkligt och ärligt. 
tankeställare på den. ojoj. 

jag planerar mina dagar, mne inget blir som jag tänkt. så varför planera allt går ändå bara i krasch. imorgon har jag inte planerat ngt. lr jo, frukosten. men inget mer.   typ....eller tänker hela tiden. men nu ska jagh inte tänka. 

ladda ipoden. ligga och lyssna.   somna...   ingen jävla tablett. ush nej. det är historia. iaf för ett tag. inte nu, inte ikväll, jag klarar mig utan. skiter i sömnen i annat fall. 

godnatt sms? .      we'll se. 

TONIGHT, I'M WATCHING THE STARS.  
  ,do you? 

Kommentarer
Postat av: amanda

natten mellan lör,sön kollade jag stjärnorna bokstavligt hela natten! =) sov under bar himmel <3

2009-04-22 @ 18:08:48
Postat av: dedde

till A;

åh då kollade vi på samma... ;) <3

2009-04-22 @ 21:30:54
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0