utekvällAR

AR.. ja, plural, 2st - på rad. hua, kämpit att fylla 18 och ta igen allt. 
i torsdags, elins skiva. tema; par.  haha så himla kul. tog med mig utklädnings-grejerna i en stor BAG till yogan, varav mitt svärd hängde ut en ganska bra bit utanför väskan, vilket gav ett litet halvvulgäriskt uttryck. åkte direkt hem till angelica där vi började fixa allt med frisyrer, sminkt och kläder. förade på ngn blåfärgad häxdryck à la D, för att ens våga gå till bussen. doxk skena tiden iväg och rann ut lite, så vi fick lägga på ett kol med förandet, och tror att vi svepte den blåa vätskan lite väl snabbt.. 
mötte upp tvillingparet i ess (3or), på bussen och åkte in till lejonbacken och ja, parta loss. 
mina bröst var utplattade med bandage och jag säger bar a- aldrig mer. shit så fort man hoppade runt lite på dansgolvet studsa dem iväg, vet inte hur många gånger jag fick rycka tag i ngn och gå undan och snöra om! 
men kuuuuul kväll, utom hemresan, då vi gick till centralen, väntade på bussen till fridhemsplan i typ 45min, därefter vänta typ i 30min på bussen hem, men jag och en kompis kom inte på den, dem enda 2 liksom.. hmpf.  så det blev till att gå..
vi gick och vi gick, vid alvik slängde vi oss ner för en trappa för att vi inte orkade gå runt, haha. vi gick ända till brommaplan då mamma ringde och fråga avrt tusan jag tagit vägen, och kom då och hämtade oss.. pew. 


ser DU vem/vad jag är?..

igår, kaoskväll. haha, alltid.

Kommentarer
Postat av: Helene

Captain Jack Sparrow :D

2009-04-11 @ 16:40:55
URL: http://zzyzxrd.blogg.se/
Postat av: dedde

till helene;

jamen det är ju HELT RÄTT!! ;)

2009-04-12 @ 17:57:33
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0