krooock!

ojoj vilken morgon^^
kraaaasch med cykeln - inte jag, men A! . haha snygg krock, KABOOOM.
svårt det där emd snäva kurvor..



hennes cykel i busken, släppa av henne vid bussen och sen iväg till psykologen, första besöket. 2månader efter utskrivning, seeegt och ungefär lika värdelöst som det låter.

ungefär lika värdelöst som mitt och A:s pågående samtal för tillfället. hon har gått på bussen  och bara håller i luren, min ligger brevid mig på högtalare, ifall att hon skulle säga ngt. haha.

thx lord för comviq kompis!

Kommentarer
Postat av: amanda

hahah ja under de smatalet höll jag dessutom på att somna :p

2009-04-24 @ 16:51:16
Postat av: saga

sv:

Fan vill träffa dig med!!är lika rädd som med nina att vi aldrig kommer ses igen!!:'( de kan bara inte va så!!hur har du de föresten??<3

2009-04-24 @ 17:52:01
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: dedde

till A;

haha som vanligt då ;) annat vare imorse minsann!



till saga;

i know.. men neeeej klart det inte är så, eller hur ?!? vi krm och vi SKAA ses!!!

jag ahr det bra här hemma ;) hur haru det sj? daycare? gåre bra? .. :) <3<3

2009-04-24 @ 18:07:28
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0