hey.

hey. 
dag dag dag, ännu en.. 
inte allt för mkt hände på morgonen .. 
eller jo,. hela förmiddagen var jag hos A och packade. haha tacket kom i form av ogjort plugg!.. 
happ happ, 1v utan henne, inte bra. 
mina nycklar försvann i tackt som hon satte sig i bilen. :P 

sen gick det utför, like usual. + att jag tappade mobilen i toaletten!! HUUUUR i fasikens alla dagar lyckas man med det?!
himla mooooooooooooobiler!

sen började dagen vända till de lite mer ljusare nyansen, dåjag mötte upp en liten flubb, förb att titta på min fru och deras brooor. i kyrkan, framträdande. så jääävla duktiga! :D 
shiit, ÄLSKAR att titta på såntdär, detsamma med hennes musikal, så himla bra. duktiga de där!! =) 
dagens höjdpunkt, helt klart!!! :D

Kommentarer
Postat av: sara eriksson

HAHAHA det kan bara hända dig :)

2009-04-27 @ 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0