enskild yoga,

jäklans vilken kväll igår, kmr mer om det! 
upp på morgonen och buss, tunnelbana toooo tha enskilda yougan idag. lite halvuppiggande, då jag fick veta att jag varken vet vem jag är, eller vad jag vill. mitt mål med denna kurs är att ta reda på vad jag vill.. 
"inte konstigt att du hamnade där du hamnade" ..  jag bestämmer tydligen inte själv, jag gör det jag blir tillsagd och liksom go with the flow, bortsett från att den där vågen är skapt av ngn annan, hämtar upp mig och jag bara forslas med, utan att säga ngt. jag sitter ihopkurad och täcker, ögenen är trötta och rösten dämpad. tragiskt. jag har ngt hisp i mig som gör att jag aldrig kan ta det lungt, måste jämt göra ngt, virrar och tillslut tar(tog?) det stopp..  kroppen är svår.



jag ska öppna upp mig själv, prata från hjärtat och komma underfund med vad det är jag vill. det finns en plats för mig, och jag vet vilken. jag måste bara känna efter .. vad jag vill. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

flög över ditt hus idag :D

2009-04-04 @ 17:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0