bra dag

helt okej onsdag måste jag säga. heeelt fullt i almenackan hela veckan, men nu äre slutet och av veckan som återstår är allt det roliga, men ganska så krävande. ! 
upp och hoppa, städa och fixa. 10.00, angelica försökte hitta hem till mig, hamnade på baksidan och helt fel del av området, bra där, haha .   fixade ihop lite "maskerad"-kläder,nu är vi fith for fight må jag säga! 
ner till pappa och börja vandra till skolan. religion i 1,5h, möta upp A och gå hem i skinande solen, skööönt. 
sen på kvällen var det simning, M var itne med så det blev jag och pappa, skönt det med .  hämtade upp marcus på vägen hem för skjuts, upp till mamma hämta laddaren och ner till pappa. kvällsmål och tv. dator och sängen, mobilen kommer aldrig först eller sist. min bästa vän.. nedå. men bra nära står den mig iaf, så nära jag låter den vara, borde den inte straffa mig med en massa strålning! 
sleep well! 

3 djupa andetag och SOOOV, nu måste det bara gå, annars kmr ajg aldirg orka veckan ut! sovasovasova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0