HEY YOU, TAKE MY POWER

vet du vad man har energin till?  för att orka, just precis. ta sig genom dan, du vet. 
för mig handlar det bara om att överleva dan, överskottsenergi finns inte, knappt den vanliga. vilket är mitt eget fel. 
men energin behöver inte vara kroppslig, fysisk. ha energi nog för den långa trappan. 
ne, energi till att oerka tänka att man ska upp för trappan steg för steg, lyfta på benet, balansera och sen över till nästa ben. 

du tar min energi, stoppar ner den i en påse och hoppar på den. tack. 

 STAND UP YOUR FUCKING WEAKNESS

Kommentarer
Postat av: vip

du är inte svag. du är den starkaste jag vet.

2008-11-03 @ 21:14:39
Postat av: dedde

:) <3

2008-11-05 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0