väntar ..

smet ut ur huset tyst som en mus imorse för morgonpromenad med A. skönt vare. 
kom tillbaka, åt min frukost sen åkte jag och mamma till v-by för att köpa kläder som jag kan ha ikväll. 
nej inga myskläder eller extra långkalsonger, utan "finkläder", för ja, mamma har bjudit hem gäster ikväll. på middag. med massa mat, efterrätt, dricka, kakor, och massa godis. 

och här sitter jag själv nu, hos pappa. har tvättat håret, blåst det och sminkat mig, väntar på ett sms från mamma att de ätit upp efterrätten, först då ska jag komma. hälften av människorna där har inte ens sätt mig, de vet att jag är sjuk, men det kmr ändå bli jobbit, chock liksom. 

pappa är med M. på bio, han åkte precis efter att min middag var ute ur micron. fullkornspaj skulle jag testa. äter inte ngt "grötigt" i vanliga fall, inte heller halvfabrikat. så det där var lika svårt, men pappa hade ju åkt... 
men jag satt ändå där mina 30min och petate och geggade runt i maten, sen gick jag och duschade. 
nu är klockan 19.09, jag väntar på ett sms, då byter jag om och går. patetisk jag är. så jävla ... patetisk.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0