sadness? ..

jag är trött på att må dåligt, aldrig kunna säga till ngn som frågar att jag faktiskt mår bra.
jag gillar inte att jag itne ens kan orka "bortse" från lite ångest, nedstämdhet eller vafan det är.
idag satt jag på mitt rum, skulle läsa lite mail, så bara började jag gråta, helt huxflux. sen ringde telefonen, jag orkade inte ens svara. vill så gärna bara kunna flamsa runt på både sms och i tlfnen, men jag kan inte, inte nu. då håller jag det heldre för mig själv. om jag ska vara sur och grinig ska ingen annan behöva lida. ingen, och då menar jag INGEN av mina fina vänner som bryr sig, förtjänar min grinighet, den kan lika bra stanna med mig där i min ensamhet. '

så det är därför jag inte orkar utveckla i sms om ngn frågar hur jag mår, för jag orkar inte tänka på det. jag istället bara längtar efter att få skicka iväg ett litet sms när jag faktiskt är lite glad, när man kan se en skymt av mitt gamla flams!

förlåt alla.. förlåt, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0