så sjukt ont.

ätit. ätit. ätit.
ska man låtsas vara stolt, när kroppen bara skriker efter att få bort det. skriker och svär.
gör så jävla ont, vill bara få bort det. ångesten är här igen, jävla tjat, jävla ångest - bort bara.
magen gör så sjukt jävla ont. ska jag igenom detta 6ggr om dagen? skulle inte tro det. har jag ngt val, nej.
fan. jag orkar inte. kan inte stå, kan inte sitta. får inte gå, får inte vara ensam.
denna ständiga uppsikt. bort bara, bort bort bort. jävla mat, jävla mage. låt mig vara, låt mig få bli frisk.

Kommentarer
Postat av: nicole

Du kommer att bli frisk, bara du kämpar, och det gör du redan, alltså är du på väg!!! Ju längre du går, desto närmre kommr du målet!!

2008-11-14 @ 21:10:24
Postat av: vip

för varje tugga blir du friskare. även om det inte känns så. <3

2008-11-15 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0