grattis storebror!

idag är det Franks dag, 36år och grejjer - grattis! <3
middag för hela släkten kl 18.00, eller nej, inte mamma. pappa är lite arg på henne, de kommer inte riktigt överrens nu.. 
han vill "inte blanda alla fruar" (franks mamma, min mamma och hans nya - som kommer vara där idag), så han har väl bett frank att inte bjuda mamma, så sgt och gjort - lite elakt kan jag tycka, men men. 

jag kommer inte heller vara där. middagen med alla klarar jag ju inte av, kanske kan komma efter den?
nej.. skulle inte klara av reaktionerna från de som inte vet, (kasnke även från de som vet?). det skulle bara bli jobbigt för både dem och mig. och det är franks dag, den vill jag inte förstöra. 

.. så det blir för mig att sitta hemma ikväll. =(



aja, pappa tar iaf med sig min present till honom, hoppas du får världens finaste kväll storebror! <3

Kommentarer
Postat av: <3

Åh, klart du hade kunnat följa med??? :(

2008-11-18 @ 23:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0