djungel?

11.53
jag låg och sov, mår jättedåligt. huvudet bara skriker och kroppen värker. *plingplingPLINGplong* hör man. 2sek senare trycks handtaget ned vid ytterdörren och det låter som hela djungeln är här. hör maddes röst + massa andra och barn! eller inte bara röster - skrik! små lätta kroppar som dundrar runt i hela huset på nolltid med elefantsteg. 
efter ett tag hör jag pappas röst "ska bara förvarna henne" *knack knack* "ja?.." "det är lungt, hon är vaken!"
sen springer 2ungar in, och ytterligare 3 okända huvuden ploppar fram med ett tveksamt "hej", där jag yrvaket sitter och förvånat tittar ner från min säng. sen kmr madde in, berättar om gårdagen - att den gick bra, skönt att hon hade pappa där sa hon, bra det iaf :) 
sen kmr pappa in, "äta snart?.." i samma vändning som han går, "ja, och jag ska till bu..........p kl 2.." nehepp han var redan försvunnen. så det blir till att kolla sl och bege sig dit själv, mamma ska vara där idag. psykologen. 


djungelinvasion?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0