ångest och spyor.

blev frågad idag om jag ville ha en "werters osiginal" (de nya i ask, sugar free).
mitt svar var direkt "nej tack." ..såklart.  min hjärna tänkte bara "godis = fel. skit i det, finns inte på kartan".
sen tänkte jag efter. vafan D! de har ju sagt åt dig, du vet att ett av målen för att bli frisk är att du ska tillåta dig själv äta saker, du måste kunna äta "vad som helst" - uan ångest. skärp dig för fan, ÄT DEN! det är 1LITEN tablett - den är DESSUTOM "sockerfri". fatta STORA steget du kmr ta om du bara stoppar den i munnen! fan ge det ett försök! du vill väl bli frisk??!
så... jag tog en. åååååååååååååååååååångeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest, men jag spottade inte ut den, jag åt den. och jag var inte ens övervakad.. det var ett sjukt stort steg och jag var STOLT. jag hade trampat över ångesten, smällt den på käften, ett steg närmare till att bli frisk.
på bussen hem strax därpå började magen knipa. det blev värre och värre.. började tänka, vad vard et nu då?
kom hem, några minuter senare spydde jag. jaha, avd är felet?
smsade och frågade om innehållet. åh vad trodde jag , grädde, mjölk som huvudingridienser. smart, smart, för du är ju absolut inte laktosintolerant!. PLING - DU ÄR SÅ JÄVLA SMAAAAART D! besviken på dig. på mig.



det är såhär det känns, jag försöker och försöker, men det går inte.
varje steg framåt blir för mig - två steg bakåt..

Kommentarer
Postat av: nicole

är du laktosintolerant??:S

du är grym som försökte!!!! övervinn ångesten!! tillåt dig själv små mängder i taget, precis som du gör, du är grym dedde!

2008-11-16 @ 00:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0