what's happening?..

det är jobbigt att vara ovetande. att inte ha den blekaste aning om vad som kommer att hända. 
jag som inte kan sova i vanliga fall, och utan varesig sömntabletter eller ro, blir saken ännu svårare. 
men desto värre är att min hjärna kaosar, det är ett helt yrväder därinne nu, så mkt frågor.. så mkt tankar.. 

- tänk om jag inte är hemma på min artonårsdag?
- hur kmr julen bli?
- vad kmr de säga där borta?
- är jag för frisk för att få mer hjälp? 
- kmr jag få sitta och äta vid en dator dagarna i ända?
- kommer jag ha ngn kontakt med omvärlden? mobil? dator?
- kmr de skicka hem mig direkt och be mig fortsätta vården hemma?
- kmr jag ta studenten i vår?
- kmr jag vara arbetslös eller student efter sommarn? 

etc..... etc....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0