verkligenjättebradag...

bland kan man ju bli allt bra sur. nya medicinen har jag inte kunnat testa, eftersom att jag läste;  "innehåller laktos",
jaha, det var ju smart. sucksuck. inte konstigt att man får ont i magen som 7 svåra år, reagerar och spyr, dumt det där. 

mamma smsa och sa att hon skulle vara extra hårt ikväll vid middagen. lät ju ...kul? låter ungefär som hon hade tänkt försöka pressa i mig en stor jävla pizza lr ngt annt sjukt. nu blir jag bara orolig. 
nilla fyller år idag också, kul om jag ska dit och vara jättearg pga en fruktansvärd ångest, som jag varken kan stilla med medicin eller promenad. häääärliiig kväll detta ser ut att bli.

aja, nu har en annan blivit vaccinerad mot influensan iaf, pappa också! haha, för att vara på säkerhetens egna lilla sida.



paaaaaallaaaaaaa. dålig dag idag, redan ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0