socker

jag sitter här med världens ångest. för maten? vilken mat?
nej, för att jag precis fick veta att halstabletterna jag fick smaka av pappa idag innehåller socker! 
vafan, han köpte ju exakt likadana förut med sockerfria?! 

och varför denna ångest? det är så töntigt och patetiskt att jag nästan blir sur på mig själv! eller jag blir det! 

DU ÄR EN STOR JÄVLA TÖNT, !   men det spelar ingen roll, för det tar inte bort ångesten...

försöker slå bort tanken.  vad har hänt med mig? vem förvandlade mig till ett monster? 


tönt, barnrumpa, väx upp!! 



den ständiga kampen. brottas mot ångesten, den starka jäveln. bort.

Kommentarer
Postat av: nicoole

SOcker är gott!! Om du får i dig lite, gör det bara gott för din kropp, ooch vi vill att din kropp ska må bra!!!

2008-12-10 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0