rullstolsblajj

allt jag kmr få göra är .. inte så mycket. troligen kommer jag få sitta i rullstol vart jag än ska. han sa "personer med så låg vikt som dig, brukar inte få gå, utan färdas i rullstol". 

rullstol? u got to be kidding me.... 



okej, det är egentligen inte kul, så kanske fel bildval. jag har nog inte förstått än vad allt handlar om. jag skulle nog inte hinna förstå om ingen tog tag i det här åt mig. så det här kanske är min sista chans, min enda utväg, det som krävs för att jag ska bli frisk. och då får jag ta det, vara tacksam, kanske mer än så.. 
men jobbigt kmr det vara, absolut. och jag har bara fått ett smakprov av den ångest jag kmr få uppleva, det vet jsg. bara fått känna en bris av den värme jag kmr få möta i helvetet. men jag måste ta mig igenom det här. 
och här och nu börjar det. its now or never, så att säga. 

så... kom igen nu, det här är din chans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0