omeleeeeett

det var mig då ett jäkla tjat på den här ...omeletten och pappa ! haha, detta var 4e målet I RAD som bestod av en omelett bestående av 1ägg + robins frukostskinka (och då ska vi inte tala om alla de andra hundrafyrtioåttatusen omeletter jag blivit serverad den senaste månaden!!), ...och mer ska det bli! 
var på bup idag, forstätta med omeletter nu till lunch och middag fram till på torsdag och lägga till en näringsdryck.
är nu uppe i 4näringsdrycker / dag. hejochhååå! 
kmr vara så trött på omelett med frukostskinka i , men en hejjare på att laga dem! ;) 



spännande kost va? ;)


vid närmare eftertanke kasnke jag inte booorde klaga, speciellt inte med tanke på vad som snart kmr hända..



Kommentarer
Postat av: nic

vad kommer hända?

2008-12-09 @ 22:50:38
URL: http://aco,.blogg.se/
Postat av: dedde

till nic;

det är det jag också undrar ...

lr om du syftar på torsdag ska jag till ätstörningsenheten och prata med en överläkare..

2008-12-09 @ 23:09:02
URL: http://backtolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0