hejdå..

em. är iaf ganska säkrad framför datan, här hemma. kvällen däremot, ja den är fortfarande osäker. 
antagligen sitter jag ensam någonstans i ett rum och tittar ut, utan dator, kanske utan mobil. 

jag kommer bli inlagd, dygnsvård. frågan är bara vart, det får jag veta under dan nu. så nu är läget bara en stor väntan.. 

läget är för kritiskt, de vågade inte chansa. för nu räknar vi inte veckor, nu räknar vi dagar. 
han tyckte att jag borde veta det. dagvård var inte så mycket till alternativ. men platserna där var fulla och det kan ta upp till efter nyår innan jag får en plats, och risken är väl att det är lite försent då.. 

kasnke läggs in på psyket, för att kunna ha full medicink koll just nu, och för att det inte finns plats på enheten. 
men han skulle kolla runt nu, om det kanske var ledigt i huddinge eller västerhaninge, annars st: görans eller astrid lingren. om inte det blir det kanske utanför sthlm, 

men som sagt, går inte att chansa nu.. 


vad är det jag har så svårt att förstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0