dan EFTER doppare dan.

GOD JUL!
okej jag är en dag efter, men iaf .. :P  
igår kom mamma hit, lagom till kalle anka. innan hade lite prover tagits och efter frukost hade vi sjungit lite sing star.
efter middagen kom pappa, frank, robin, jennie och felix också!
vi öppnade lite julklappar och firade jul lite annorlunda än vanligt, men jag är nöjd :) får satsa på nästa jul istället.
innan kvällsmålet åkte de hem, och sen kollade jag och de 2 andra som är kvar på enheten på lite tv, sen vare sova..

idag kom pappa och madde hit en kortis för att lämna ett par byxor, men pappa hade tagit fel, så de får åka hem och komma tillbaka med (förhoppningsvis) de rätta paret en annan dag. imrogn kasnke mamma kmr hit :)

nu har jag ändå varit här ett par dagar.. maten är sjukt sjukt sjukt jobbig, och ingen sömn får man. de har ökat medicinen inför kvällen nu, men den hjälper inte helt. och inatt när jag inte kunde sova kom tog jag mobiln som låg på laddning för att ställa larmet - som jag glömt göra på kvällen. just då kmr en av mentalskötarna in och ser det. så från och med nu tar de min telefon halv tio på kvällen..typ. och så får jag den på morgonen igen. tack. tabbe.

det är ett jävla tjat om rullstolen, är så himla trött på den. men de "skäller" på mig hela hela tiden att jag måste sitta i den och gaaah. 

vet fortfarande inte om jag får vara inne här ...
aja, detta är inte ett tillfälle då man frågar när man inte riktigt vet. så nu får de säga till om det är så att man inte får vara här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0