capio

ojoj, bloggtorka? nejdå. har legat på sjukhus med sond i 10dagar nu. igår blev jag förflyttad till en enhet, där jag beräknas vara i minst 4månader nu ...
sonden drog dem igår morse sen från kl 12.00 igår, pang på med maten. skitjobbigt och min mage mår sämst. sitter på en dator här på enheten nu, vet inte om man får vara inne här egentligen.. men de andra patienterna går snart ut på en liten promenad, jag sitter i rullstol och får inte gå med nu ..
imorgon är det julafton, mamma kmr hit på dagen då tror jag, sen kmr pappa hit. robin och frank hälsar kasnke på ockås! :)  nu kom de och sa till mig att vi ska ta ett ekg. se när jag kan komma in hit igen och skriva.

skicka brev om ni vill - då blir jag allt bra glad!
adress;

Capio anorexi center
avdelning 51,
- mitt namn -
löwenströmskA SJUKHUSET
194 89 UPPLANDS VÄSBY. oj caps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0