28e..

28e.. ojoj en annan är myndig, inte dåligt. min första permession - hej fabberibbalejhej ska man stå i...!
även om det är ytterst lite jag får bestämma själv här och jag kan inte testa på mina nya möjligheter att bossa över mig själv, útan mamma-tjat om att "jag bestämmer tills du är 18!"  , så har jag iaf en liten känsla av att det är ngt som väntar nu framöver..  hihi.
har fått jättefint besök idag under dan - kärlek till er.
imrgon kmr frank och ska vara här under dagen, det ser jag fram emot. sen tkr jag mig ha hört ngt om ett annat morgon-besök ;)  '
grattis till mig och tack, bock och nigning till er mina vänner och alla :)  <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

grattis älsklingsgumman :) <3!!!!

2008-12-30 @ 00:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0